Välkommen att bli medlem i Varbergs Ridklubb

Medlemsavgift 2024

Vill du bli medlem i Varbergs Ridklubb?

Skicka ett mail med dina personuppgifter, adress, mail, personnummer
(inkl de 4 sista siffrorna) till:

info@vrk.se

och skriv att du vill bli medlem så skickar vi en faktura på medlemsavgiften.

Medlemsavgift:
Vuxen 500 kr
Barn och ungdom 350 kr
Stödmedlem 100 kr

I medlemsavgiften ingår en försäkring som tecknas via Svenska Ridsportförbundet,
Klicka på länken för att läsa mer om den Försäkring

Välkommen till klubben!

OBS! Medlemsskapet måste sägas upp via Varbergs Ridklubb eller Varbergs Ridskola senast 1 december. Annars finns medlem kvar i VRK:s medlemslista och får medlemsfakturor för nästkommande år och annan info.

Anläggningsavgift 2024

Anläggning

För att rida på anläggningen krävs att du betalat medlemsavgift och anläggningsavgift. Skriv namn och personnummer när du betalar din avgift.

Betala direkt till:

BankGiro 5643-5126
Swish 123 627 8550

Anläggningsavgift (halvår 1/1-30/6 och 1/7-31/12)

Senior 1 200:- helår, 600:- halvår

Junior 600:- helår, 300:- halvår

Medryttare 500:- helår, 250:- halvår (för att räknas som medryttare ska full anläggningsavgift för den primära ryttaren ha erlagts)

Enstaka gång: 50:- för medlem, 80:- för icke medlem.
Swisha summan till 123 627 8550 ange namn och manegeavgift i meddelandefältet.

Anläggningsavgift gäller för alla VRK´s banor: maneger, paddockar, terrängbanan etc.

Övrig information

Boka ridhus/ridbanor

Om du vill boka manegerna eller våra utebanor för att hålla träningar för våra medlemmar är du välkommen att göra det på bokningsbar tid. Du ska själv vara medlem, vara utbildad och godkänd som tränare/ridlärare/instruktör av SvRF och inneha F-skattsedel.

Maila info@vrk.se för att göra bokningen. Bokningen ska göras minst 5 dagar i förväg. Titta i vår kalender här på hemsidan för att se bokningar utöver ordinarie schema. Mer info finns i Tränarpolicyn vad som gäller för dig som är tränare när du bokar manegen.

Boka anläggningen för större arrangemang

Vid större arrangemang, tex för dig som vill anordna en pay and jump, så ska nedan arrangemangsavtal fyllas i och skickas till info@vrk.se. Vi tar en mindre summa i hyra då du vill använda vår anläggning vid arrangemang och hela summan går tillbaka till klubben så att vi ska kunna underhålla vår anläggning och utrustning.

Arrangemansavtal

Klubbens tränare

Är du själv tränare eller vill anlita en tränare som inte finns med på listan nedan? Kontakta kansliet på info@vrk.se.

Bokning av träning sker genom att själv ta kontakt med respektive tränare och bokning av ridbana sker genom kontakt med kansliet på info@vrk.se.

Tränare på VRK

Schema för våra maneger

Bokningsschema för våra maneger hittar ni HÄR

Schema för våra utebanor

Schema för våra utebanor (stora och lilla grusbanan) hittar du på länken nedan.

Schema utebanor